Zájem o business taxi roste

Praha, 6. listopadu 2013Češi přišli na chuť komfortním taxíkům. Zájem o taxi třídy business, ve kterých je více místa, noviny nebo pití zdarma, v poslední době roste. Na to reaguje i český zprostředkovatel taxi služeb, společnost MODRÝ ANDĚL. Do konce roku firma nakoupí ke stávajícím 50 vozům dalších několik desítek plně vybavených Superbů. Do dvou let pak pořídí dalších zhruba 200 takovýchto typů aut.

„S projektem business taxi jsme začínali již před rokem a věřili jsme, že o tuto službu bude zájem. To se nám potvrdilo a sledujeme, že zákazníci skutečně stále více volí raději komfortnější vozy s nadstandardními službami. Nesouvisí to přitom pouze s nárůstem přepravy na letiště nebo s kongresovou turistikou v Praze. O business taxi roste zájem i při standardní přepravě ve městě. Lidé si prostě přejí větší komfort,“ komentuje trend Robert Faltýnek, jednatel společnosti MODRÝ ANDĚL, která operuje především v Praze.

Společnost proto plánuje pořídit další vozy Škoda Superb. „Do konce roku nakoupíme několik desítek vozů Škoda Superb. Nejpozději do dvou let pak budeme flotilu business taxi rozšiřovat o dalších zhruba 200 vozů,“ uvedl Robert Faltýnek. Volba na face-liftovou verzi Škody Superb podle něj padla především proto, že auta jsou česká a mají vzadu více místa. Zákazníci si tak mohou dát „nohu přes nohu“, což v jiných vozech není vždy pravidlem. Navíc budou nakoupené vozy určené přímo pro taxi službu.  

V taxi vozech třídy business jezdí podle jednatele společnosti MODRÝ ANDĚL pouze zvlášť proškolení řidiči. „Řidiči musí projít speciálním vstupním a dalšími následnými školeními. Musí mít za sebou praxi jakožto řidiči taxi služby a musí splnit další a další podmínky. Řidičem v Business třídě se nestávají automaticky a okamžitě všichni nováčci. Dlouhodobě řidiče sledujeme a následně zhruba po 3 měsících vedeme pohovory s těmi nejlepšími z nich. Samozřejmostí pak je, že jezdí pouze v obleku,“ dodal Faltýnek. Samotným zákazníkům nabízí MODRÝ ANDĚL v business třídě vedle denního tisku a nápoje také to, že řidič otevře zákazníkům dveře a přidrží deštník v případě nepříznivého počasí.